Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Методические ресурсы

Методическая продукция учителя

Семинар–практикум «Реализация воспитательного потенциала учебного предмета «Трудовое обучение» на учебных и факультативных занятиях»

Интернет-сайты для педагога

https://edu.gov.by/  - Министерство образования Республики беларусь

http://ripo.unibel.by/- УО "РИПО"

www.academy.edu.by - Академия последипломного образования

www.nastaunik.info - Образовательный портал

www.eidos.ru - педагогический Интернет-журнал "Эйдос"

www.ychitel.com - педагогический журнал "Учитель"

www.smartboard.ru - Интерактивные технологии. Использование интерактивной доски

www.slounik.org - Электронная энциклопедия

www.ucheba.com - Образовательный портал "Учёба"

Тэматыка актуальнага педагагічнага вопыту

настаўнікаў ДУА “Міханавіцкая СШ”

№ п/п

Тэма работы

Настаўнік

1

Арганізацыя даследчай дзейнасці вучняў малодшых класаў.

Марозава І.А.

2

Сучасныя падыходы да фарміравання ЗЛЖ, бяспечных паводзін вучняў у надзвычайных і небяспечных сітуацыях праз актывізацыю работы з сям’ей.

Анішчанка А.В.

3

Выкарыстанне інфармацыйных тэхналогій на занятках па вучэбнаму прадмету “Працоўнае навучанне”

Салахава І. Я.

4

Фарміраванне ў навучэнцаў навыкаў самастойнай работы на аснове выкарыстання метада актыўнай ацэнкі пры вывучэнні вучэбнага прадмета “Інфарматыка”

Іванова І. Э.

 5

Асобасна-арыентаванае навучанне. Эфектыўнасць яго прымянення на ўроках беларускай мовы на ІІ ступені навучання.

Юшчэня Ж. Г.

6

Гульнявыя прыёмы як сродак развіцця пазнавальнага інтарэсу  вучняў на ўроках гісторыі

Цімаховіч Т. У.

7

Выкарыстанне метаду мадэлявання як сродка развіцця ўмення аналізаваць і рашаць простыя задачы на ўроках матэматыкі

Георгіева Н. А.

8

«ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕКТРОННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ НА І СТУПЕНИ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ»

Мароз А.М.

9

«Использование наглядного моделирования в процессе коррекционной работы по формированию навыков звукобуквенного анализа и синтеза у младших школьников с фонетико-фонетическим недоразвитием речи»

Гавіна В.У.

10

“Использование методов и приемов технологии “Развитие критического мышления посредством чтения и письма” на уроках русского языка и литературы” 

Савіч А.М.

11

Этнапедагагічныя асновы выхавання грамадзяніна, патрыёта, сем’яніна ў сучасных умовах адукацыйнага працэсу.

Леўкавец М.М.

12

«ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ДИДАКТИЧЕСКИХ ИГР НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКАКАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ ОРФОГРАФИЧЕСКОЙ ГРАМОТНОСТИ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ»

Даніленка І.А.

13

Прыёмы і практыкаванні для фарміравання графічнага навыку пісьма першакласнікаў.

Папіціч І.П.

14

“Приемы формирования орфографической зоркости у учащихся начальных классов на уроках русского языка”.

Скапенка Н.І.

15

Узаемадзеянне суб’ектаў адукацыйнага працэсу па карэкцыі агрэсіўных паводзін малодшых школьнікаў

Казакова С.В.

16

Выкарыстанне інтэрактыўных метадаў навучання і творчых заданняў на ўроках музыкі для развіцця творчых здольнасцей вучняў пачатковых класаў

Горбач Ю.А.

Разделы сайта